Известие

Collapse
No announcement yet.

Кормилна рейка!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Click image for larger version

Name:	naread э.PNG
Views:	1
Size:	14.1 Килобайта
ID:	2295039
    Ето тук, но не се пипа!!!
    sigpic
    Alfa 164 2.0 TS ................Fiat Stilo 1.9JTD
    Alfa 156 SW 1.9 JTD ........Fiat Tipo 1.9 TD

    Comment


    • #62
      Въпросният болт чрез полиамидната втулка притиска пръта към пиньона . На някой коли между болта и втулката има пружина ( и това е по-добрият вариант).
      с няколко думи, нещата седят така:
      При загасен двигател, ако тряка при разклащане на волана може да се пробва да се притегне въпросният болт. Но, ако клопчи при движение , а на място не, се сменят втулките в края на рейката. http://clubalfaromeo.com/forum/showt...271#post674271
      Разбира се, това при условие, че всичко друго по кормилната уредба е ОК.

      Comment


      • #63
        Може да трака и от каре а там да е добре, щото моя сега го претегнахме даже малко в повече е претегнат, но на място си трака като го почукваш и съм убеден, че е каре
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #64
          Колеги извинявам се много,не бях видял че тема съществува и пуснах подобна.
          Ако някой знае читав сервиз където рециклират,оправят кормилни рейки в София,може и някаде между Кулата и София моля да даде кординати,един приятел я е закъсал, колата тропа прилично,имайте впредвид че неговорим за Алфа а за Крайслер Войаджер.

          Благодаря!
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от autovali Покажи съобщение
            [ATTACH]64219[/ATTACH]
            Ето тук, но не се пипа!!!
            е това е друго вече,благодаря колега.....
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от autovali Покажи съобщение
              [ATTACH]64219[/ATTACH]
              Ето тук, но не се пипа!!!
              Искам да ти кажа колега, че грешиш, това което си посочил си е проста една капачка, ако беше то, щеше да е лесно да се натяга и без да се маха магарето или провисва. Въпросният болт се пада, в случая на снимката отдолу.
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #67
                Пада се точно от другата страна на пинъона.Има контра гайка,после втулка на резба(чрез нея става регулирането),пружина и тефлонова втулка,която всъщност притиска гребена към пинъона.Не съм запознат с рейката на Алфата(аз карам Фиат) но не би трябвало да има разлика в принципа на регулиране.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                  Колеги извинявам се много,не бях видял че тема съществува и пуснах подобна.
                  Ако някой знае читав сервиз където рециклират,оправят кормилни рейки в София,може и някаде между Кулата и София моля да даде кординати,един приятел я е закъсал, колата тропа прилично,имайте впредвид че неговорим за Алфа а за Крайслер Войаджер.

                  Благодаря!
                  Има едни майсторчета в Дупница колега и в повечето случаи се справят на прилично ниво
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                    Има едни майсторчета в Дупница колега и в повечето случаи се справят на прилично ниво
                    Ми дай някакви кординати,телефони,само Алфи ли прави или и други коли?
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                      Ми дай някакви кординати,телефони,само Алфи ли прави или и други коли?
                      имаш ЛС
                      нещо май не можа да го изпрати - 0898/ 461310 Станко
                      Last edited by kiko73; d.m.y г., 11:03.
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        имаш ЛС
                        нещо май не можа да го изпрати - 0898/ 461310 Станко

                        Благодария колега
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment

                        Working...
                        X